Ziet er goed uit!
Blijft een geweldig mooi project dit
Arthur's R9-R > Jan's R9-R
-
- Berichten: 1298
- Lid geworden op: zo 11 mar 2007 20:53
- Car: Clio III RS Lux 2008
- Locatie: Berghem
Dat kopervet is alleen weg na de eerste keer warmrijdenmark 5t schreef:waren dat RVS bouten?
dan is het normaal.
RVS vreet op elkaar in bij sterk vastdraaien.
beste dikke lik kopervet verhelpt dit.
btw mooi pijpie tuur!
Beste is gewoon normaal verzinkt en een paar op voorraad houden.
Heb idd al 1 klem gehad die naar de klote gedraaid is. Kwaliteit is sowieso niet om over naar huis te schrijven....
100% juist. Wij gebruiken ze al jaren en ooit ook eens de poging ondernomen om een goedkope variant te nemen. Dikke miserie ! Turbo Service Belgium, levert Tial items waar je nooit problemen mee hebt.Steven(stk) schreef: Ervaringstip : Let wel even op welke klemmen je koopt , ik had een setje van powersprint , de flenzen waren prima , maar het schroefdraad van de klemmen was na 3 keer loshalen kapot.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
De 9 is alweer een tijdje niet meer voorzien van turbo motor. Heb er erg veel lol mee gehad maar was weer toe aan wat anders.
De motor is compleet met management, turbo, etc etc naar Engeland toe gegaan. De complete 02M conversie heb ik nog wel liggen.
Na het verwijderen van de motor heb ik de 9 aan m'n maat Jan gegeven (voor sommigen wel bekend). Hierna hebben we een Williams motor opnieuw opgebouwd, de kop geflowed en een uitlaatspruitstuk van een megane gestoken.
Dit samen met nieuwe aandrijfassen, koppeling en een gtt bak voor lekker lange versnellingen loopt momenteel als een kogel!
Geen id wat het doet kwa vermogen maar tot 200+ kan de R27 het iig niet bijbenen
De motor is compleet met management, turbo, etc etc naar Engeland toe gegaan. De complete 02M conversie heb ik nog wel liggen.
Na het verwijderen van de motor heb ik de 9 aan m'n maat Jan gegeven (voor sommigen wel bekend). Hierna hebben we een Williams motor opnieuw opgebouwd, de kop geflowed en een uitlaatspruitstuk van een megane gestoken.
Dit samen met nieuwe aandrijfassen, koppeling en een gtt bak voor lekker lange versnellingen loopt momenteel als een kogel!
Geen id wat het doet kwa vermogen maar tot 200+ kan de R27 het iig niet bijbenen
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Gek..
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Hahaha klopt, had ik beter gemonteerd kunnen zeggen?
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Maar was dit weekendje in antwerpen...weinig echte Belgen gezien en gehoord.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87