MartijnG; 5 GT Turbo...uitzwaaien

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Sander schreef:
MartijnG schreef:
Sander schreef:Ik heb hem hier verzekert als klassieker:
KLIK

Als eerste auto ook nog eens, kost mij WA+ iest van 190 euro per jaar.

gr sander[/url]
Vragen ze naar taxatiewaarde? Hoe moet je dat weten dan?
Die zal ik ook eens bellen morgen :wink:
Taxatie is alleen nodig bij casco verzekering.

gr sander
Hoe oud was jij toen jij die verzekering afsloot? Door mijn leeftijd kunnen ze geen premie online geven...
En was dit je enige auto die je verzekerde? Niet als tweede auto?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Sander
Berichten: 1542
Lid geworden op: zo 3 jun 2001 0:00
Locatie: in de buurt
Contacteer:

MartijnG schreef:
Sander schreef:
MartijnG schreef:
Sander schreef:Ik heb hem hier verzekert als klassieker:
KLIK

Als eerste auto ook nog eens, kost mij WA+ iest van 190 euro per jaar.

gr sander[/url]
Vragen ze naar taxatiewaarde? Hoe moet je dat weten dan?
Die zal ik ook eens bellen morgen :wink:
Taxatie is alleen nodig bij casco verzekering.

gr sander
Hoe oud was jij toen jij die verzekering afsloot? Door mijn leeftijd kunnen ze geen premie online geven...
En was dit je enige auto die je verzekerde? Niet als tweede auto?
Eerste auto en ik was toen iets van 30 jaar oud.

gr sander
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

De leeftijd zal mij wel weer parten gaan spelen (N) Maar ik bel ze morgen wel ff, als ik er niet terecht kan bel ik wel ff naar Centraal Beheer...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Goed, hij is verzekerd. Het is nu even Centraal Beheer geworden. Daar ben ik ongeveer 65 euro per maand kwijt.

Ik had ook naar GIO Adviesgroep gebeld en daar zou ik 57 euro kwijt zijn. Ik had het aanvraagformulier via de mail toegestuurd gekregen en die zou ik in moeten vullen en terug moeten sturen, maar elke keer als ik mn gegevens in wil vullen crasht Word (N)

En aangezien ik vandaag echt verzekerd MOEST zijn, heb ik maar snel voor Centraal Beheer gekozen aangzien ik daar meteen via internet verzekerd kon worden (Y)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Goed, afgelopen weekend weer 300 km gereden met de 5.

Eerste mankementjes zijn al naar boven gekomen,

- Deed vrijdag mn raam open (elektrisch) en toen ging ie niet meer dicht 8) Zekering gecheckt, was het niet, schakelaar gecheckt, was het niet, stekker gecheckt > opgelost (Y)

- Oliedrukmeter is van slag geraakt. Als je de auto start dan geeft ie wel een waarde aan en vlak daarna zakt ie weer helemaal naar de bodem. Maakte me eerst al zorgen omdat ik dacht dat er misschien wel wat mis zou zijn, maar aangezien het een bekend probleem is dat die metertjes niet te vertrouwen zijn ben ik toch maar gewoon doorgereden.
Waarschijnlijk dus even tellerbak eraf en metertje checken. Andere suggesties?

- Tweede probleem is iets erger. Op de terugweg vandaag van Vlaardingen naar Arnhem begon mn acculampje te flikkeren. Duidelijk dus, teken van een overlijdende dynamo. Lampje ging daarenegen wel vaak weer uit, dus niet echt gezien als ernstig probleem. Totdat ik in de buurt van Arnhem kwam. Toen bleef het lampje opeens wel branden (N)

- Verder was ook meteen te zien da tmn snelheidsmeter voor geen zak meer klopte. Dit is te verklaren door de dynamo toch? Aangezien dat die elektronisch wordt aangestuurd? Kan iemand dit bevestigen?

Gelukkig heb ik nog een reserve dynamo liggen, dus ga ff kijken of ik de hele dynamo overzet of alleen de koolborstels (eerst even kijken naar de staat dus).

Verder rijd ie nog super hoor (Y) Vermaak me enorm met deze auto :worship: Die Big Smile komt regelmatig tot uitdrukking :D
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

ik zou eerst alle stekkertjes eens controleren

die van de oliedruk gaat nogal eens wat vuil op zitten, zit erg onhandig.
dynamo idem als de draadjes niet goed zitten gaat die ook branden
kmteller is een bekend probleem dat ze wel eens uitvallen of maar half aangeven
contactjes opnieuw solderen (voorzichtig) aan de achterzijde printplaatje, anders andere teller scoren
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Te veel of te weinig aangeven kun je oplossen door de potmeter te verdraaien in je tellertje. Storing (dansen/niet werken) is zoals luco zegt vaak een slecht contact, vooral achter op de tellerbak.

Dit kan niets met de dynamo te maken hebben.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Je weet ook dat de oliedrukmeter op contact eerst oliepeil geeft en daarna zodra ie gestart is pas oliedruk he?

Oftewel je oliedruk doet gewoon nix, vaak een loshangend draadje.
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Dan zal ik eens wat contactjes gaan checken ja.
Dan zal ik ook eerst even controleren of de dynamo wel gewoon goed goed bij laad.

De snelheidsmeter deed het eerst wel goed, maar toen het acculampje ging branden ing ook de snelheidsmeter raar doen, vandaar dat ik dacht dat het met elkaar te maken had :wink:
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Wilma
Berichten: 5610
Lid geworden op: vr 21 mei 2004 18:23
Contacteer:

Gisteren in Vlaardingen en niet ff komen "showen" (U) :wink:
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Zitten jullie in Vlaardingen dan? En waar? Over twee weken ben ik er weer (Y) :wink:
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Wilma
Berichten: 5610
Lid geworden op: vr 21 mei 2004 18:23
Contacteer:

Westwijk :wink:
Geef maar een belletje als je in de buurt ben :)
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Berichten: 6133
Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
Locatie: Heiloo
Contacteer:

olie druk draadjes zijn opnieuw aangesoldeerd
de mannen voor me hadden het met een kroonsteentje vastgemaakt
kijk ff of dat nog goed zit
zo makkelijk kan je er niet tussen komen met een soldeer pistool :lol:
dynamo ... kijk ook ff de grote stekker onder de koplamp na
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

MartijnG schreef: - Tweede probleem is iets erger. Op de terugweg vandaag van Vlaardingen naar Arnhem begon mn acculampje te flikkeren. Duidelijk dus, teken van een overlijdende dynamo. Lampje ging daarenegen wel vaak weer uit, dus niet echt gezien als ernstig probleem. Totdat ik in de buurt van Arnhem kwam. Toen bleef het lampje opeens wel branden (N)

- Verder was ook meteen te zien da tmn snelheidsmeter voor geen zak meer klopte. Dit is te verklaren door de dynamo toch? Aangezien dat die elektronisch wordt aangestuurd? Kan iemand dit bevestigen?
Vandaag nog eens een rondje gaan rijden om te kijken of mn acculampje weer aan ging...het antwoord; JA

Alle lampjes op het dashboard waren niet meer zichtbaar, richtingaanwijzer deden het niet meer, raam ging niet meer dicht. Snel langs dealer gereden om even te meten. Dat ging niet meer...starten ging niet meer...accu leeggetrokken. De dynamo laadde de accu totaal niet meer bij.
Stekkertje op de dyamo eerst even nagekeken, veranderde niks. Spanningsregelaar demonteren om te kijken of de koolborstels ver op waren. Wat denk je, is één van de schroeven dolgedraaid.
Dan maar de hele dynamo eruit gepakt, ervan uitgegaan dat de spanningsregelaar stuk was en de hele spanningsregelaar eraf gesloopt en ahteraf het schroefje los gekregen.

Nou, de koolborstels waren 100% op. Ééntje was zelf totaal afgebrokkeld.
Toen maar even naar de onderdelenboer geweest (met de service auto van de dealer) en even een nieuwe spannigsregelaar gekocht.
Gemonteerd, dynamo weer gemonteerd en klaar was Martijn...accu wordt weer bijgeladen (Y)

Kosten: €36
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Enorme vage foto, maar je kunt zien dat koolborstels ver weg zijn :wink:

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... CT0250.JPG[/img]
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Duupke (Ronald)
Berichten: 4602
Lid geworden op: zo 5 mar 2006 20:50
Locatie: Oudheusden, Noordbrabant
Contacteer:

Weer een meevallertje dan, gelukkig. (Y)

Kwam vanmiddag toevallig nog een broertje van je vorige auto tegen:
ST-96-PR. Ook een Spring uitvoering. :lol:
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Wie heeft er nog zo'n mandje liggen jongens??!!

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... CT0252.JPG[/img]

Ja, het staat ook al op RTC Markt :wink:
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Goed, speakerbakje is ondertussen gevonden en is onderweg hierheen. Deze week dus nog even bedrading uitzoeken en radio aan sluiten icm mn nieuwe speaker. Sony 16,5 cm speakers (Y) Goed genoeg voor een leuk geluidje...

Vandaag eindelijk ook de GT APK afgemeld! Heeft even geduurd, maar toch uiteindelijk gedaan! Meteen maar weer de 15 inch eronder gezet, ziet er toch wat leuker uit (Y) En iets makkelijker met drempels nu :D
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Vandaag de GT een goed kadootje gegeven om een beetje blinkend op AutoMaxx te staan...

Ik heb de GT namelijk een WaxOyl behandeling gegeven...voor degene die niet weten wat het is: http://www.waxoyl.nl

Morgen nog even wat kleine dingetjes oppoetsen en dan gaat ie richting Walibi :) Even kijken of jullie hem ook vinden blinken :wink:
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Nou, het blinken op AutoMaxx is (letterlijk) vies tegengevallen...wat een stoffige bende was het daar zeg, de GT ziet er dus niet meer uit nu :s

Wel weer wat kleine details op de auto gekomen;

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... CT0083.JPG[/img]

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... CT0084.JPG[/img]
8)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Toch jammer dat het niet het originele Renault lettertype is.
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Vandaag ook met het startmotor kwaaltje te maken gekregen...toch weer een 3 kwartier stil gestaan op een parkeerterrein waar niemand aanwezig was. Gelukkig kwam daarna iemand van zn werk af die wel even wilde helpen met duwen (Y)

Vraag:
Heb wel eens meerdere mensen gehoord over 'even een tik geven' op de startmotor, maar vanaf welke kant moet dat dan gebeuren? Hoe kom ik er het beste bij? (Andere startmotor heb ik wel liggen, maar stel dat het nog een keer voorkomt voor ik de startmotor heb vervangen...)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Een tik geven lukt je eigenlijk gewoon niet, je kan proberen met 2 verlengstukken van je doppendoos en een hamer, maarja waar ben je dan mee bezig?

Ik zou ook gewoon een nieuwe snelstarter (dies ook kleiner ook) en een nieuw hitteschildje kopen gezien het niet bepaald een pretje is om die startmotor te vervangen en een onbekende gebruikte gaat er ongetwijfeld sneller aan.

Heb je ook geprobeerd em zelf aan te duwen? Tis me tot nu toe 1x gelukt :D
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Steven schreef: gezien het niet bepaald een pretje is om die startmotor te vervangen
Kan me heugen dat er hier mensen waren die het in een half uurtje konden ........temminste dat zeiden ze :lol:
Erik (Schepjes)
Berichten: 4790
Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

een limbo er in een hoog geplaatse functie bij rtc.. :p
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Ja die startmotor is erg vervelend om bij te komen. Heb er wel even naar gekeken vandaag, maar daar moet ik echt ff een middagje voor uit trekken met wat hulp erbij...

Vandaag wel de laatste demper van de uitlaatlijn vervangen door een rechte pijp :bang: Klinkt als een tractor, maar hij knalt als de gekste nu! :worship: Alleen de uitlaatklemmen even opnieuw positioneren, want ik raak nog steeds drempels :~
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Hmmm, misschien dat er toch niks mis is met de startmotor...

Paar dagen geleden met een lege accu komen te staan doordat ik vergeten was de lampen uit te zetten. Daarna begonnen mn startmotor problemen. Eeen paar keer dus aangeduwd, maar allleen korte stukkies gereden. Hierdoor werd de accu waarschijnlijk nog niet genoeg opgeladen. Gisteren startte de GTT namelijk wel gewoon alleen naar een paar keer rondslingeren gaf de accu al op...gisteren een eind gereden naar Ronnie, en 's avonds starten en alles OK...eerste keer dattie weer goed startte. Denk daarom dat het toch de accu was ipv de startmotor zelf...

Ik hou het toch ff in de gaten voor de zekerheid... :wink:
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Ferdy
Über-Spammer
Berichten: 14304
Lid geworden op: di 6 mei 2003 15:40
Locatie: Grave

succes met die tractor van je :beer:
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Wheheh ja dank je >-)

Leuk dat die discussie gisteren begon over het uitlaatgeluid :lol: Vooral de broer van Ronnie kon het niet echt waarderen :p

Toch bevalt het geluid me erg goed 8) Lekker knallen bij gas los >-)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Ferdy
Über-Spammer
Berichten: 14304
Lid geworden op: di 6 mei 2003 15:40
Locatie: Grave

MartijnG schreef:Wheheh ja dank je >-)

Leuk dat die discussie gisteren begon over het uitlaatgeluid :lol: Vooral de broer van Ronnie kon het niet echt waarderen :p

Toch bevalt het geluid me erg goed 8) Lekker knallen bij gas los >-)
lekker boeien,
het klinkt heerlijk zo !
nix meer aan doen :D
dennisvr
Über-Spammer
Berichten: 10115
Lid geworden op: za 20 apr 2002 0:00
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

nix mis met een open pijp :P :P :P
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

De dumpvalve is binnengekomen!! Gelijk gemonteerd en uitgetest...

Resultaat; Paal in de broek :D

Heerlijk zo'sis-geluid uit het vooronder! Ik heb gekozen voor de rode aansluitslangen aangezien dit mooi past bij mn rode bougiekabels en mn rode interieur!

Foto's maak ik nog wel een keertje...

Mijn dank aan Maurice van MB Carperformance :worship: Ook bedankt voor de stickers :wink:
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
AnthonyR
Moderator
Berichten: 8899
Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Mooi,

Ennuh lach me steeds weer krom af en toe van al die opmerkingen hier :lol: :klop:
dennisvr
Über-Spammer
Berichten: 10115
Lid geworden op: za 20 apr 2002 0:00
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

en bedankt Dennis voor het doorhakken van de knoop ;)
Wilma
Berichten: 5610
Lid geworden op: vr 21 mei 2004 18:23
Contacteer:

MartijnG schreef:De dumpvalve is binnengekomen!! Gelijk gemonteerd en uitgetest...

Resultaat; Paal in de broek :D
Vriendin ook weer blij :lol:
Hoop dat deze ook in m'n Tutje zo gaat klinken :wink:
Plaats reactie