PaulM's Clio I 1.8 16v topic
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
zit er goed uit! nu ben ik alleen ff benieuwd wat de waterpomp nu is?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Dat ziet er netjes uit mensen, suc6 ermee
morgen is de big day dan hangen we hem er weer in
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Berichten: 406
- Lid geworden op: zo 11 dec 2005 22:13
- Locatie: Heerlen/Limburg Car: Clio Williams
gaaf man die foto's van je blok/versnellingsbak!!
kloptSteven schreef:Hehe het sleutelteam waar ik hier altijd inzit is ook altijd schelden, zingen en k#t roepen, denk dat we wat dat betreft allemaal hetzelfde zijn
kool schreef:zit er goed uit! nu ben ik alleen ff benieuwd wat de waterpomp nu is?
waterpomp is het loopwiel boven je krukaspoelie, dus net boven het kleinste 'tandwiel' rechts op de foto Fijn, als je stuurbekrachtiging hebt, mag je die hele pomp eraf gaan slopen om bij de waterpomp te komen, dus ook al die alu steunenzooi aan de voorkant....
dat was wel de bedoeling ja+Clio16v+ schreef:morgen is de big day dan hangen we hem er weer in
-
- Berichten: 4221
- Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
- Locatie: Hilvarenbeek
Damn Stevie, hoe lang analyseer jij die fotos elke keer??Steven schreef: Ojah, het kleine armpje voor de kleine dopjes kan niet zoveel hebben he?
-
- Berichten: 4221
- Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
- Locatie: Hilvarenbeek
Heb dat ook wel eens gedaan met de motor nog in de auto....DAS pas leuk......Haas schreef:Fijn, als je stuurbekrachtiging hebt, mag je die hele pomp eraf gaan slopen om bij de waterpomp te komen, dus ook al die alu steunenzooi aan de voorkant....
Niet dus..
Verder goed gewerkt
zow vandaag weer veel gedaan, maar ik wacht nog ff op haas met de fotos
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11128
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
he Konijn.. nog nieuws?
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
alle 2 blokjes in de clico's gegooit?
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Konijn is zich nog aanstellen in de sportschool..foto's zullen straks wel komen..
was een erg nuttig dagje! ging lekker!
was een erg nuttig dagje! ging lekker!
haas komt net thuis, helaas niet van fitness... Fa heeft net zijn mr2 los gereden door de gladheid Dus die eerst ff naar huis geholpen..
zal ff de fotos uploaden, moment
zal ff de fotos uploaden, moment
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Serieus? damn balen man..
heb niets gemerkt van de gladheid..maar dan ook geen RWD natuurlijk..balen..
heb niets gemerkt van de gladheid..maar dan ook geen RWD natuurlijk..balen..
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11128
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Dus dat is nr7 achter de 5?Haas schreef:haas komt net thuis, helaas niet van fitness... Fa heeft net zijn mr2 los gereden door de gladheid Dus die eerst ff naar huis geholpen..
zal ff de fotos uploaden, moment
Enne,... Nog nieuws?
Project: GTT Blue Sport
helaas viel die niet meer te slepen
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Total? wat is er gebeurd dan?
mooi kut eind van de dag dan
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
doen we zo wel in fno
nu eerst ff de pics
Het ging echt supergoed vandaag, om half twee begonnen met takelen en om vier uur hing de motor er al voor het grootste gedeelte aangesloten in. Werkte echt super met een spanband om de dynamo. 1 x omhoog takelen en meteen eringelegd, niet eens hoeven steken
Verder alle kabels en shit aangesloten, nog niet gestart. Morgen de aandrijfassen eronder zetten, bakolie erin, koelvloeistof en alles netjes afwerken.
Hij is fijn
Paul en Paul, bedankt voor vandaag
nu eerst ff de pics
Het ging echt supergoed vandaag, om half twee begonnen met takelen en om vier uur hing de motor er al voor het grootste gedeelte aangesloten in. Werkte echt super met een spanband om de dynamo. 1 x omhoog takelen en meteen eringelegd, niet eens hoeven steken
Verder alle kabels en shit aangesloten, nog niet gestart. Morgen de aandrijfassen eronder zetten, bakolie erin, koelvloeistof en alles netjes afwerken.
Hij is fijn
Paul en Paul, bedankt voor vandaag
doen we vaker ging wel goed!
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
en check haas in zn bomber en met petje op..helemaal in zn element!
ABS!!!
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrruuuut HAKKUH!!
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrruuuut HAKKUH!!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
haas heeft net proefrit gemaakt, motor loopt als een tietje maar hij wil neit in de achteruit :(:(:( houdt de ellende dan nooit op
ik word hier zo moedeloos van
haas heeft net proefrit gemaakt, motor loopt als een tietje maar hij wil neit in de achteruit :(:(:( houdt de ellende dan nooit op
ik word hier zo moedeloos van
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
ik heb het nu echt heeeeelemaal gehad
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
idd, ff de stang iets verdraaien, dan heb je dikke kans dat hij wel de achteruit pakt. Handig om ff met zn 2en te doen...1tje in de auto de achteruitvergrendeling in laten drukken, andere onder de auto de schakelstang zo ver mogelijk naar rechts draaien (verbinding tussen pook en schakelstang)
het is maar goed dat je in beverwijk zitSteven schreef:Whehe zielig ventje
De fik d'rin!
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
kheb ook wel eens de fout gemaakt om de schakelstang los te maken (die met die roestige K*T-verbinding!!!)
Na wat overleg sindsdien gewoon altijd ff da rubbere hoesie eraf gepield en daar de bout los gedraaid (met dank aaan Reinier!!! ) daarne NOOIT last meer gehad met slecht schakelen...
Na wat overleg sindsdien gewoon altijd ff da rubbere hoesie eraf gepield en daar de bout los gedraaid (met dank aaan Reinier!!! ) daarne NOOIT last meer gehad met slecht schakelen...
Geen ruzie maken jongens!+Clio16v+ schreef:het is maar goed dat je in beverwijk zitSteven schreef:Whehe zielig ventje
De fik d'rin!
Ooit is het
Suc6 ermee,
Alles is te reparen,
ik heb de afstelplek niet losgehad, weet dat dat niet handig is om t zo maar te zeggen
heb de schakelstang bij t hoesje losgemaakt en daar ook weer vastgezet. Tis een nieuw type schakelstang met een vast moertje zeg maar, dus de bout zit er ook niet ondersteboven in.
Motor liep zeer netjes, geen tikkende klepjes, helemaal nop Ben er mee wezen rijden op aanraden van Reinier, minuut of 25, tot alles goed warm was, temperatuur bleef mooi constant, versnellingen liepen echt heerlijk alleen die achteruit...tsja
Thuis schakelstang weer losgehaald bij t rubber en droog geprobeerd te schakelen met de hand op de bak, lukte perfect naar de 1, 2, 3, 4 en 5, maar niet achteruit. Tis net of er iets vast zit in de bak zelf, je voelt de tandwielen niet eens weerstand geven, je drukt als het ware tegen een vaste muur aan.
Morgen neem ik de clio mee naar Reinier, ff kijken hoe en wat
Voordat er een negatief beeld ontstaat over t werk van Reinier: hij doet zijn werk echt wel goed, alleen mocht toch blijken dat hij toch een foutje heeft gemaakt, is dat menselijk
Wordt vervolgd
@Paul, komt allemaal goed
heb de schakelstang bij t hoesje losgemaakt en daar ook weer vastgezet. Tis een nieuw type schakelstang met een vast moertje zeg maar, dus de bout zit er ook niet ondersteboven in.
Motor liep zeer netjes, geen tikkende klepjes, helemaal nop Ben er mee wezen rijden op aanraden van Reinier, minuut of 25, tot alles goed warm was, temperatuur bleef mooi constant, versnellingen liepen echt heerlijk alleen die achteruit...tsja
Thuis schakelstang weer losgehaald bij t rubber en droog geprobeerd te schakelen met de hand op de bak, lukte perfect naar de 1, 2, 3, 4 en 5, maar niet achteruit. Tis net of er iets vast zit in de bak zelf, je voelt de tandwielen niet eens weerstand geven, je drukt als het ware tegen een vaste muur aan.
Morgen neem ik de clio mee naar Reinier, ff kijken hoe en wat
Voordat er een negatief beeld ontstaat over t werk van Reinier: hij doet zijn werk echt wel goed, alleen mocht toch blijken dat hij toch een foutje heeft gemaakt, is dat menselijk
Wordt vervolgd
@Paul, komt allemaal goed
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Was even een klein minpuntje na een flinke dag sleutelen weer, maar Paul: alles komt goed, en straks kan je weer lekker genieten van een super lopend 16vtje!! Nog ff doorbijten!