Brembo Max is eigenlijk "after market-spul" en goedkoper dan de racing Brembo-line. (FD of FS-serie).Tim_Coupe schreef:Hier ben ik ook wel benieuwd naarFlorus schreef:Twijfel alleen nog tussen gewone Brembo's of die Brembo-Max dingen........
Zal 't nou echt zoveel uitmaken??
Maar staat weer hoger op de lijst dan de normale "after market-line" van Brembo. Dus een mooi alternatief voor de sportieve rijder.
Als je gaat kijken naar de specificaties op de Brembo-site zie je dan ook de specificaties anders zijn mbt warmte-ontwikkeling en vertragings-co-efficient (zoals dat zo mooi heet). FD*FS-serie is dan ook een stukkie beter dan de Max-serie. Kost ook wel wat meer helaas....
Heb ff wat brutoprijzen voor jullie.
5GT : Brembo FD (gaten) of FS (groeven).027.000 : 226.04 per set a 2 stuks ex. BTW
Clio/19 16V : FD/FS.052.000 : 222.97 per set a 2stuks ex. BTW
5 GT : Brembo Max 09.3148.75 : 76.50 per stuk ex. BTW
Clio/19 16V : Brembo Max 09.5802.76 : 78.50 per stuk ex. BTW
5 GT : Brembo normaal : 60.50 ex. BTW per stuk
Clio/19 16V : Brembo normaal : 61.- ex. BTW per stuk
Max-serie is op voorraad. De FD/FS-serie in minmale hoeveelheid.
Ferodo FDS845 (5GT/Clio16V/1916V) : 67.58 ex. BTW per set
Ferodo DS2500 (5GT/Clio16V/1916V) : 87.- ex. BTW per set
Korting hangt af van je eigen leverancier.
Ik geef standaard 25%.