[AANMELDEN] Deukentovenaar 12-04
Na een jaartje afwezigheid (wegens privé omstandigheden) zal dit jaar De Deukentovenaar weer aanwezig zijn op de Openingsmeeting!
[img]http://i160.photobucket.com/albums/t197 ... nlqgl8.jpg[/img]
Hij zal de hele dag beschikbaar zijn om je auto van die vervelende kleine deukjes te ontdoen. En dat voor een zeer scherp tarief, speciaal voor deze gelegenheid!
Vanwege de (hopelijk ) hoge opkomst bij deze meeting, kan het zijn dat niet iedereen geholpen kan worden. Daarom willen we vooraf een inschatting kunnen maken hoeveel mensen interesse hebben om hun auto te laten behandelen. Mocht de interesse groter zijn dan hij in zijn eentje aan kan, dan zal er een 2e Deukentovernaar worden ingevlogen, zodat iedereen geholpen kan worden. Geef je daarom vandaag nog op, zodat je zeker bent van een deukloze auto.
De Deukentovenaar Facebook page: https://www.facebook.com/DeDeukentovenaar
Aanmeldingen:
01. Jonh
02. Gaatze
03. Lars Dijkstra
04, Steven
05. Tutuur
06. Willeon de Zoete
07. LeSander
08. Jack Quaak
09. Dimitri2.0
10. Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
11. Jan-Kees
12. Goos
13. Keesos
14. forza
15. kris clio 16v
[img]http://i160.photobucket.com/albums/t197 ... nlqgl8.jpg[/img]
Hij zal de hele dag beschikbaar zijn om je auto van die vervelende kleine deukjes te ontdoen. En dat voor een zeer scherp tarief, speciaal voor deze gelegenheid!
Vanwege de (hopelijk ) hoge opkomst bij deze meeting, kan het zijn dat niet iedereen geholpen kan worden. Daarom willen we vooraf een inschatting kunnen maken hoeveel mensen interesse hebben om hun auto te laten behandelen. Mocht de interesse groter zijn dan hij in zijn eentje aan kan, dan zal er een 2e Deukentovernaar worden ingevlogen, zodat iedereen geholpen kan worden. Geef je daarom vandaag nog op, zodat je zeker bent van een deukloze auto.
De Deukentovenaar Facebook page: https://www.facebook.com/DeDeukentovenaar
Aanmeldingen:
01. Jonh
02. Gaatze
03. Lars Dijkstra
04, Steven
05. Tutuur
06. Willeon de Zoete
07. LeSander
08. Jack Quaak
09. Dimitri2.0
10. Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
11. Jan-Kees
12. Goos
13. Keesos
14. forza
15. kris clio 16v
-
Ik ook, meerdere
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
Ik wil me ovb ook wel aanmelden, moet nog ff checken hoeveel deukjes ik heb
-
Ik meld me ook aan!
-
- Car: 2*Baccara Biturbo
Mijn Safrane wil ook wel van (tot nu toe) 2 deukjes worden verlost Zal mij ook nog aanmelden voor de openingsmeeting want sta er nog niet op maar doe dat als we een lijstje op de RenaultSafrane.nl site hebben.
-
hierbij wil ik mij ook aanmelden met een clio williams
-
- Contacteer:
Wat is het tarief ?
Ik heb een heeeeeele nare , en op die candyapple rode gt had hij nogal wat slagpitjes achtergelaten vorige keer
Ik heb een heeeeeele nare , en op die candyapple rode gt had hij nogal wat slagpitjes achtergelaten vorige keer
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Moderator
- Car: Megane
Ik denk dat hij het moet zien. Maar de hoofdprijs vraagt hij niet.
Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:Wat is het tarief ?
Het tarief kan moeilijk vooraf bepaald worden, want dat is afhankelijk van de schade die gerepareerd wordt. Hoe meer deukjes, des te interessanter het wordt.
Haal die zak maar tevoorschijn Steven
Gezien alles op zo'n meeting 'in de kleur van deze tekst' gaat, ga ik er van uit dat je niet kunt pinnen
Ik (Kees) zou ook graag 1 deukje uit mn motorkap willen laten halen (alu)
Ik heb me voor de meet aangemeld bij de meganeclub. Voor de deuktovenaar doe ik het bij dezen hier
Ik heb me voor de meet aangemeld bij de meganeclub. Voor de deuktovenaar doe ik het bij dezen hier