RTC Circuitrijders chattopic
Misschien hier toch maar ff posten;
Ik heb de bekleding van de kuipstoelen afgehaald, omdat ze nog vies waren en dus een wasbeurtje konden gebruiken. Nu zoek ik een lijm om de stof weer op het schuimrubber te lijmen, iemand goed ervaringen / ideeen? Spuitbus lijkt mij het handigste?
(het schuimrubber zit dus nog gewoon op de polyester kuip)
Ik heb de bekleding van de kuipstoelen afgehaald, omdat ze nog vies waren en dus een wasbeurtje konden gebruiken. Nu zoek ik een lijm om de stof weer op het schuimrubber te lijmen, iemand goed ervaringen / ideeen? Spuitbus lijkt mij het handigste?
(het schuimrubber zit dus nog gewoon op de polyester kuip)
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Dit niet wat?
http://www.bison.nl/nl-nl/producten/646 ... lijmspray/
Ervaring of het werkt helaas niet.
http://www.bison.nl/nl-nl/producten/646 ... lijmspray/
Ervaring of het werkt helaas niet.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Die zag ik zelf ook staan idd
Maar ben stiekem ook wel benieuwd naar of mensen ervaring hebben met een bepaald product.
Maar ben stiekem ook wel benieuwd naar of mensen ervaring hebben met een bepaald product.
afgelopen zaterdag met Merijn de stoelen weer in elkaar gelijmd met bovenstaande Bison spuitlijm. Werkte prima!
4 Handen ipv 2 was wel een must, ander krijg je het nooit netjes voor elkaar. Moet bekennen dat ze er beter uitzien dan voor de wasbeurt De eerste dag op de ring hebben ze al overleefd en het zit nog steeds snaarstrak.
4 Handen ipv 2 was wel een must, ander krijg je het nooit netjes voor elkaar. Moet bekennen dat ze er beter uitzien dan voor de wasbeurt De eerste dag op de ring hebben ze al overleefd en het zit nog steeds snaarstrak.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Dat zou je baas ook wel willen MerijnMerijn schreef:Het is zelfs zo netjes geworden, dat we een carreer-change overwegen!
Volgende week vrijdag weer leuk dnrt racen op Zandvoort.
Samen met martijn weer in de pitbox
Samen met martijn weer in de pitbox
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
huh?
hoe krijg je dat nu voor elkaar?
op dat punt sta je al weer vol op het gas!
hoe krijg je dat nu voor elkaar?
op dat punt sta je al weer vol op het gas!
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Kwam deze video net tegen. http://autostrada.tv/blog/megane-r26-ga ... spa/34673/
Vrijrijden op Spa met een bak aan regen en dan van P38 naar P2 rijden. All you need -> II R26 die zo te zien lichtjes is aangepast.
Vrijrijden op Spa met een bak aan regen en dan van P38 naar P2 rijden. All you need -> II R26 die zo te zien lichtjes is aangepast.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Ik zal mij ook maar is aanmelden
Full Race clio 16V F7P (momenteel nog wel binnekort F4R )
Wordt gebruikt voor trackdays, geen competitie
Full Race clio 16V F7P (momenteel nog wel binnekort F4R )
Wordt gebruikt voor trackdays, geen competitie
'92 Clio 1.8 16V => http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 2#p2362222
Clio 1.8 16V Track Toy
Clio 1.8 16V Track Toy
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8103
- Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
- Locatie: Zwinderen
- Contacteer:
De Sparco Sprint Junior's in mn 21 hebben bezoek gehad van een muis. Wat ik kan vinden aan nieuwe bekleding, kost dat net zoveel als een nieuwe stoel.
Nu twijfel ik tussen een QSP-stoel (125,-) en een Sparco (200,-) Die laatste heeft FIA-keur, wat ik niet heel belangrijk vind. Iemand ervaringen met de QSP?
Nu twijfel ik tussen een QSP-stoel (125,-) en een Sparco (200,-) Die laatste heeft FIA-keur, wat ik niet heel belangrijk vind. Iemand ervaringen met de QSP?
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
- Daan2D
- Berichten: 2250
- Lid geworden op: za 14 apr 2007 13:06
- Car: M2GTRS + R25 + C3RS
- Locatie: Limburg
Ik had instap model qsp in de clio 2, dit was echt een kuip stoel beviel goed zeker gezien de prijs.
Ik had ervoor in de clio 1 OMP clio cup stoelen, dit waren buizenframe stoelen. Vond ik niet fijn zitten en aanvoelen.
Ik had ervoor in de clio 1 OMP clio cup stoelen, dit waren buizenframe stoelen. Vond ik niet fijn zitten en aanvoelen.
Racing is the best way to convert money into noise
Mijn mening: liever een 2ehands Sparco dan een nieuwe QSP. Heb nu meerdere van die stoelen gezien en gevoeld, maar vind ze persoonlijk helemaal niets.
Maargoed het is net als schoenen, je moet gewoon even passen om te kijken wat voor jou fijn is, ik heb nu al aardig wat sparco's gehad, maar sommige zijn voor mij ook helemaal niets.
Voor mij is de Evo1 of de Sparco het fijnste, de REV te klein en een Pro2000 is voor mij weer wat ruim, maar als bijrijdersstoel wel de meest universele
Maargoed het is net als schoenen, je moet gewoon even passen om te kijken wat voor jou fijn is, ik heb nu al aardig wat sparco's gehad, maar sommige zijn voor mij ook helemaal niets.
Voor mij is de Evo1 of de Sparco het fijnste, de REV te klein en een Pro2000 is voor mij weer wat ruim, maar als bijrijdersstoel wel de meest universele
-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
Zeker een Sparco. Wanneer je op een goedkopere QSP stoel gaat zitten lijkt het net dat er een stuk karton onder je kont ligt.
Tip, ga kijken en proef zitten. Op een foto lijken ze allemaal even mooi. De fijnste QSP is qua looks dezelfde als de Sabelt Clio 3 stoel en is zoal met als zonder FIA keuring te koop voor (ik dacht) 250 euro (zonder keuring) en 335 (incl keuring).
Tip, ga kijken en proef zitten. Op een foto lijken ze allemaal even mooi. De fijnste QSP is qua looks dezelfde als de Sabelt Clio 3 stoel en is zoal met als zonder FIA keuring te koop voor (ik dacht) 250 euro (zonder keuring) en 335 (incl keuring).
-
- Berichten: 671
- Lid geworden op: wo 1 feb 2012 12:45
- Car: 95-PZ-KJ
- Contacteer:
Born Grippy
Ik denk dat Martijn een Pro2000 wel zou passen. Ik heb ze ook en qua zit vind ik het 1 van de fijnere stoelen Een heel stuk beter dan de instap kuipstoelen qua comfort ook.Steven schreef:Mijn mening: liever een 2ehands Sparco dan een nieuwe QSP. Heb nu meerdere van die stoelen gezien en gevoeld, maar vind ze persoonlijk helemaal niets.
Maargoed het is net als schoenen, je moet gewoon even passen om te kijken wat voor jou fijn is, ik heb nu al aardig wat sparco's gehad, maar sommige zijn voor mij ook helemaal niets.
Voor mij is de Evo1 of de Sparco het fijnste, de REV te klein en een Pro2000 is voor mij weer wat ruim, maar als bijrijdersstoel wel de meest universele
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8103
- Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
- Locatie: Zwinderen
- Contacteer:
Dat zijn zinvolle tips. Proefzitten dus maar.
Mijn huidige stoelen hebben een buizenframe en het zitcomfort verraste me destijds. Kan me voorstellen dat het met een fiberglass kuip anders is. Zijn er redenen waarom een fiberglass kuip beter is? Kan er niets over vinden eigenlijk.
Mijn huidige stoelen hebben een buizenframe en het zitcomfort verraste me destijds. Kan me voorstellen dat het met een fiberglass kuip anders is. Zijn er redenen waarom een fiberglass kuip beter is? Kan er niets over vinden eigenlijk.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18299
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Zijn er fiberstoelen met een onderbevestiging trouwens ???
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
die ben ik nog nooit tegen gekomen.Arco schreef:Zijn er fiberstoelen met een onderbevestiging trouwens ???
-
- Berichten: 4640
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Kwa zit comfort? lijkt me geen verschil, het voordeel van fiber is puur gewicht.Martijn schreef:Dat zijn zinvolle tips. Proefzitten dus maar.
Mijn huidige stoelen hebben een buizenframe en het zitcomfort verraste me destijds. Kan me voorstellen dat het met een fiberglass kuip anders is. Zijn er redenen waarom een fiberglass kuip beter is? Kan er niets over vinden eigenlijk.
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Vraagje voor de fanatiekelingen:
Ik wil vier rondes Nordschleife bestellen voor iemand anders via de website. Is dat mogelijk door op eigen naam tickets te bestellen voor iemand anders? Of is er legitimatie bij de Ring e.d.?
Kortweg, kan ik tickets als cadeau voor iemand anders bestellen waar hij gewoon gebruik van kan maken.
Ik wil vier rondes Nordschleife bestellen voor iemand anders via de website. Is dat mogelijk door op eigen naam tickets te bestellen voor iemand anders? Of is er legitimatie bij de Ring e.d.?
Kortweg, kan ik tickets als cadeau voor iemand anders bestellen waar hij gewoon gebruik van kan maken.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
T*ring, dat is een vlot antwoord, maar mooi!
Dan ga ik eens die bestelprocedure induiken zodat dat gele monster nog wat rondjes kan gaan draaien binnenkort
Dan ga ik eens die bestelprocedure induiken zodat dat gele monster nog wat rondjes kan gaan draaien binnenkort
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Toch nog een vraag, ik zie bij het bestellen "lapcount" en "QTY".
Neem aan dat lapcount op 1 moet staan en QTY op 4 omdat je anders één kaart hebt voor vier rondes achter elkaar?
Wat is gebruikelijk? En ja inderdaad, zelf nog niet De Ring meester gemaakt.
Neem aan dat lapcount op 1 moet staan en QTY op 4 omdat je anders één kaart hebt voor vier rondes achter elkaar?
Wat is gebruikelijk? En ja inderdaad, zelf nog niet De Ring meester gemaakt.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Ik heb werkelijk geen idee wat je daar mee bedoeld, maar 4 ronden achter elkaar is niet mogelijk. Je moet het zien als een tolweg met een ingang en een uitgang, die in en uitgang komen op hetzelfde punt uit. Dus als je een rondje wil rijden ga je naast de slagboom staan met je auto, Druk je dat pasje er tegenaan en dan gaat er 1 ronde vanaf. Dan ga je meteen het rechte stuk op van de Ring en na het rondje eindig je ook weer op het rechte stuk en sta je weer met je neus bij de slagboom als je nog een ronde wil.
Je kunt dus een enkele ronde kaart kopen, die houd je er voor en die is dan meteen leeg nadat de slagboom open is gegaan, een 4 rondenkaart kun je dus 4x gebruiken.
Hetzelfde principe geld voor de 8 ronden en 25 rondenkaart.
Geen idee hoe dat aangegeven staat op de site, maar je moet dus gewoon een 4rondenkaart zien te scoren. Even bewapend met je tankpas op een zonnige middag met je Megane richting de Ring en daar even zo'n kaartje scoren is nog mooier. Kun je het zelf ook eens meemaken, Het enige probleem is.. op het moment dat je weer naar huis rijd zit je alweer te bedenken wanneer je weer die kant op wil..
Ik heb de laatste jaren verdomd weinig gereden daar, maar zelfs zonder een rondje rijden daar mag ik er graag zijn. Kom er nog steeds meerdere malen per jaar.
Een VLN-Race kijken daar is zeker een aanrader, Een enorm startveld t aangegeven staat op de site, maar je moet dus gewoon een 4rondenkaart zien te scoren. Even bewapend met je tankpas op een zonnige middag met je Megane richting de Ring en daar even zo'n kaartje scoren is nog mooier. Kun je het zelf ook eens meemaken, Het enige probleem is.. op het moment dat je weer naar huis rijd zit je alweer te bedenken wanneer je weer die kant op wil..
Ik heb de laatste jaren verdomd weinig gereden daar, maar zelfs zonder een rondje rijden daar mag ik er graag zijn. Kom er nog steeds meerdere malen per jaar.
Een VLN-Race kijken daar is zeker een aanrader, Een enorm startveld met diverse klassen door elkaar. http://www.vln.de
Je kunt dus een enkele ronde kaart kopen, die houd je er voor en die is dan meteen leeg nadat de slagboom open is gegaan, een 4 rondenkaart kun je dus 4x gebruiken.
Hetzelfde principe geld voor de 8 ronden en 25 rondenkaart.
Geen idee hoe dat aangegeven staat op de site, maar je moet dus gewoon een 4rondenkaart zien te scoren. Even bewapend met je tankpas op een zonnige middag met je Megane richting de Ring en daar even zo'n kaartje scoren is nog mooier. Kun je het zelf ook eens meemaken, Het enige probleem is.. op het moment dat je weer naar huis rijd zit je alweer te bedenken wanneer je weer die kant op wil..
Ik heb de laatste jaren verdomd weinig gereden daar, maar zelfs zonder een rondje rijden daar mag ik er graag zijn. Kom er nog steeds meerdere malen per jaar.
Een VLN-Race kijken daar is zeker een aanrader, Een enorm startveld t aangegeven staat op de site, maar je moet dus gewoon een 4rondenkaart zien te scoren. Even bewapend met je tankpas op een zonnige middag met je Megane richting de Ring en daar even zo'n kaartje scoren is nog mooier. Kun je het zelf ook eens meemaken, Het enige probleem is.. op het moment dat je weer naar huis rijd zit je alweer te bedenken wanneer je weer die kant op wil..
Ik heb de laatste jaren verdomd weinig gereden daar, maar zelfs zonder een rondje rijden daar mag ik er graag zijn. Kom er nog steeds meerdere malen per jaar.
Een VLN-Race kijken daar is zeker een aanrader, Een enorm startveld met diverse klassen door elkaar. http://www.vln.de
Laatst gewijzigd door Ronald1916V op wo 25 feb 2015 23:55, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
- Dubbelpost -
Waarom ligt elke keer de hele site plat rond middernacht.. Na een stukje typen ging de boel weer eens plat en na een paar keer op submit klikken staat de hele pagina vol met dubbelposts, wat pas zichtbaar is als de site weer volledig online komt.. Heel irritant steeds.
Waarom ligt elke keer de hele site plat rond middernacht.. Na een stukje typen ging de boel weer eens plat en na een paar keer op submit klikken staat de hele pagina vol met dubbelposts, wat pas zichtbaar is als de site weer volledig online komt.. Heel irritant steeds.
-
- Berichten: 4640
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Hele site lag er net zelfs even uit....